مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 09:152017-04-23دانش

ساخت "بازارچه دانشجویی" دانشگاه بوعلی سینا با حمایت صندوق رفاه


در بازدید وزیر علوم از دانشگاه بوعلی سینای همدان مقررشد بازارچه دانشجویی این دانشگاه با کمک صندوق رفاه دانشجویان عملیاتی شود.

- ساخت "بازارچه دانشجویی" دانشگاه بوعلی سینا با حمایت صندوق رفاه در بازدید وزیر علوم از دانشگاه بوعلی سینای همدان مقررشد بازارچه دانشجویی این دانشگاه با کمک صندوق رفاه دانشجویان عملیاتی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بازدید وزیر علوم از دانشگاه بوعلی سینای همدان مقررشد بازارچه دانشجویی این دانشگاه با کمک صندوق رفاه دانشجویان عملیاتی شود.

همچنین مقررشد دو رستوران آزاد در جهت ارتقای کیفیت و تنوع غذایی با حمایت صندوق رفاه دانشجویی راه اندازی شود.

مهندس ذوالفقار یزدان مهر مشاور وزیر علوم و رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در این بازدید گفت: بالغ بر چهار میلیارد و500 میلیون تومان انواع وام به دانشجویان دانشگاه بوعلی سینای همدان در سال گذشته پرداخت شده است و همه دانشجویان دکتری این دانشگاه از وام ویژه دکتری برخوردار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی وزارت علوم، دکتر محمد فرهای در سفر به استان همدان از اتاق تندرستی دانشگاه بوعلی سینای که با کمک مالی صندوق رفاه دانشجویان تجهیز شده همچنین از شش بلوک خوابگاهی که در نتیجه بازسازی از رتبه 5 به 2 ارتقا پیدا کرده است بازدید کرد و دستور تکمیل سلف سرویس دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت "بازارچه دانشجویی" دانشگاه بوعلی سینا با حمایت صندوق رفاه

ساخت "بازارچه دانشجویی" دانشگاه بوعلی سینا با حمایت صندوق رفاه